wtorek, 31 stycznia 2012

Rozdział czternasty!!

Nad sobą słyszałam wiele dźwięków naraz. Dźwięki te to między innymi jakieś piknięcia i odgłosy kłócących się ludzi a także płaczących ludzi.Miałam dość no bo ludzie ja chciałam sobie pospać, było mi tak dobrze a oni mi nad uchem napieprzali i płakali. Nic sobie z tego nie robiąc postanowiłam znowu zasnąć.Usłyszałam tylko
-O boże coś się zmienia!! O nie ona zasypia.. zasypia..sypia...pia....aaaaaa
To było dziwne no bo niby zawsze wiedziałam że moja głowa jest pusta no ale ludzie żeby była na tyle pusta że aż ma takie echo.No nic postanowiłam się zdrzemnąć bo w końcu nic nie słyszałam. To było dziwne postanowiłam zobaczyć oczy żeby sprawdzić co się do cholery dzieje.Kiedy otworzyłam moje ślepia oślepiło mnie światło a koło mnie siedział  taki śmieszny człek który się na mnie gapił
-A ty to kto?
-Jestem Rudolf Victor Harry Oscar Justin Goeorge Bush
-Jej krócej się nie dało, widzę że rodzice nie potrafili ci imiona wybrać. To jak mam do cb mówić Rudolf??
-Jak ci pasuję
-Spk Rudy więc coś ty za jeden
-Jestem twoją duszą
Facepalm!!
-Jak to duszą!? Człowieku z psychiatryka się urwałeś czy jak?!
-Nie posłuchaj nałykałaś się tabletek twoja ciało leży w szpitalu a nad nim płaczą i drą sie twoi znajomi i rodzina a te pikania to maszyny
-A skąd to wiesz?!
-Bo ja jestem niewidzialnym tobą mieszkam w środku u cb jestem twoją podświadomością, rozumem i tymi sprawami
-Yyyy dobra myślałam że tam w środku to mam wnętrzności
-Bo masz
-No to kurde jak możesz siedzieć w środku?!
-W duchowym środku
-Aaa, czyli że ja mam 2 środki?!? Dobra wiedziałam że jestem nienormalna ale że aż tak
-Słuchaj! Jestem tobą i powinienem tam być ale właśnie przeżywasz śmierć kliniczną więc wyszłem odpocząć
-A tak można?
-Czy ty możesz mnie posłuchać mnie w końcu?!
-Dobra spk Rudy bez bulwersu, możesz mówić co ci się nie podoba?
-Słuchaj jesteśmy na rozstaju dróg 
-No widzę siedzimy na zakręcie 
-Ale posłuchaj to nie jest taki zwykły zakręt tylko twoje życiowe zmiany musisz teraz pomyśleć która drogę chcesz wybrać
-Aha dobra. A jeszcze jedno czemu nie widzę tu nikogo oprócz nas?
-No bo to jest twoje życie pokazane w takich drogach i tu są bardzo często różne wspomnienia ale tylko z osobami które pojawiły się w twoim życiu. Teraz musisz wybrać którą drogą chcesz iść.Nie liczy się teraz czas choć powinnaś być szybka. Aby ci dopomóc zawsze możesz obejrzeć wszytskie sceny ze swojego życia
-Dobra a co mam wybrierać??-czułam się dziwnie. Panowało jakieś dziwne napięcie, wiedziałam już że ta jakaś ważna decyzja
-Możesz wybrać nowe życie tzn że wracasz do swojego ciała ale nie pamiętasz nic i nikogo zaczynasz wszystko od nowa pierwsza miłość, nowe przyjaciółki nowi znajomi i nowe wyzwania. Możesz też wybrać swoje dotychczasowe życie, ale jeżeli właśnie to wybierzesz to musisz wiedzieć że wiele się w nim zmieni dotyczy to twojego chłopaka i przyjaciół i rodziny. Będziesz tam często płakała i będziesz często sama pokrzywdzona. A wiem to ponieważ mam wgląd w twoją przyszłość i nim się tu obudziłaś to oglądałem dwa filmy z twojej przyszłości pierwszy to ten gdy wrócisz do starego życia a drugi gdy wrócisz do nowego.
-Ale że co? Naprawdę? Ja no ja nie wiem sama.Możesz pokazać mi te filmy?
-Oczywiście
Wtedy moim oczom ukazał sie film w którym byłam inna ja pewnie z nowego życia. Byłam otoczona grupką nieznanych mi ludzi a za rękę trzymał mnie jakiś uroczy chłopak  który spoglądał na mnie wzrokiem pełnym miłości. Poczułam się tak jak bym ich znała i bardzo lubiła tak jak bym chciała tam być.
Potem zobaczyłam drugi film z mojego dotychczasowego życia. Widziałam w nim jak siedzę w kącie całkiem sama a Harry wychodzi z jakąś dziewczyną trzymając ją za rękę. Z moich nadgarstków sączyła sie krew. Byłam tam bardzo samotna. Kolejna scena w której widzę Jego całuje się on w deszczu tak jak lubił robić to ze mną. Upadam ale nim podbiegły do mnie dziewczyny minęły bardzo dużo czasu.Co prawda były one dalej moim najlepszymi przyjaciółkami ale były sytuacje w których nie mogły pomóc.Czułam się tam tak dziwnie niby kochana i potrzebna ale z drugiej strony taka samotna i niechciana.

Po moim policzku stoczyła się samotna łza którą szybko otarłam
-I tak będzie zawsze?
-Nie w tym lepszym świecie również będziesz cierpiała a w tym normalnym również będziesz miała wspaniałe i miłe chwile, ale nie mogę ci ich pokazać bo to ty sama masz wybrać gdzie ci będzie lepiej i tylko ja będę wiedział czy wybrałaś dobrze czy źle. No to powodzenia ja tu jestem i w każdej chwili możesz do mnie przyjść po pomoc.A uprzedzając twoje pytanie jak już wybierzesz to wracam do cb.(Co jakiś czas bd dawać nuty żeby było nastrojowo to)
Podeszłam do jednej z wielkich dróg trafiłam na jej początek zobaczyłam tam film kiedy moja mama była ze mną w ciąży. I siebie po urodzeniu i jak babcia po raz pierwszy wzięła mnie na ręce i powiedziała "Przypominasz mi twoją mamę ale wiesz ty będziesz miała inne może lepsze może gorsze życie musisz tylko pamiętać żebyś kierowała się głosem twojego serca. Będziesz wielka wierzę w ciebie", szkoda że parę tygodni później umarła.
Potem widziałam jak po raz pierwszy chodzę i radość rodziców, a potem spotkałam na swojej drodze je: Emmę i Lilli. Byłyśmy jeszcze małe a już się bardzo lubiłyśmy widziałam wszystkie nasze kłótnie i niepotrzebne nikomu spory, ale widziałam też naszą pierwszą prawdziwą przysięgę i kolejna samotna łza znalazła się na moim policzku. Widziałam jak dorastałam zauważyłam jak bardzo się zmieniłam byłam bardziej może prawdziwa a może bardziej wredna sama nie wiem. I nagle zobaczyłam ich.Chłopaków.Harry'ego. Nasze pierwsze spotkanie. To jak wpatrywali się w nas kiedy ja i Lilli darłyśmy się do siebie z naszych balkonów a ona w pewnym momencie wyskoczyła z niego ze śmiechu. Od tego wydarzenia minęło mnóstwo czasu i wiele się zmieniło. A przede wszystkim to ja się zmieniłam nie wiem czy na dobre czy nie, ( piosenka).
Widziałam nasze kłótnie dużo ich było ale zawsze kończyły się czułym pocałunkiem. Oglądałam nasze wspólne wypady. Ale również filmy z udziałem chłopaków..........kolejna łza.


-A ty Rudy! A to rozwidlenie i te sceny dalej to co to jest?!
-Tam też możesz iść! Wszystko po prawej to sytuacje które przeżyjesz jeśli wybierzesz swoje stare życie a te po lewej dotyczą nowego życia.

Ruszyłam więc w lewo. I pożałowałam ponieważ bardzo mi się tam spodobało było wiele wspaniałych osób i parę razy widziałam dziewczyny. Znalazłam moment  w którym siedzę przed komputerem i natrafiłam na teledysk 1D. Wspomnienia wróciły były łzy i ogromny ból. Pragnęłam ich spotkać, lecz oni mnie nie pamiętali co bolało jeszcze mocniej.

Wbiegłam w prawą stronę zobaczyłam mój płacz, lecz siedzieli koło mnie oni tylko bez niego.Co bardzo mnie bolało. Widziałam wiele śmiechów ale i różne dziwne sytuacje np ta w której pocałowałam Jego i poczułam motyle w brzuchu nawet większe niż przy Harry'm. 
Byłam roztrzęsiona nie wiedziałam co zrobić (piosenka)
-Nie wiem naprawdę nie wiem co zrobić
-Mogę ci pomóc, ale pamiętaj że czas mija inaczej u nas minęły niby minuty a u nich tygodnie
-Muszę się pośpieszyć. A czy mogłabym zobaczyć co tam się dzieję
-Oczywiście
I nagle staliśmy tam obok mojego ciała. Jednak nikt nas nie widział i nie słyszał.
Były tam dziewczyny i chłopacy a moi wycieńczeni rodzice wychodzili. Z tego co usłyszałam to Louis nie był z Eleanor co prawda rozstali się bo ona miała innego, ale pozostali przyjaciółmi. Ona też tam była i płakała i cierpiała jak każdy. Tylko Harry był dziwny niby smutny a jednak cały czas pisał z kimś. Podeszłam do niego i zaczęłam czytać te wiadomości. Było to jednej z tych dziewczyn Alice właśnie jej pisał że chyba ją kocha i ciągle pamięta ich spotkanie. 
Zaczęłam płakać i znowu znalazłam sie tam - na rozwidleniu dróg. (piosenka piosenka).
Poszłam pooglądać jeszcze niektóre wspomnienia. Czułam jak moje serce rozpada się na milion kawałeczków, bo wybrałam i nie wiem czy dobrze
-A ty nie możesz mi powiedzieć czy dobrze wybrałam?
-Niestety ale nie mogę.A i chciałbym coś jeszcze ci powiedzieć bo czuje że zaraz wybierzesz a ja nie zdążę. Więc nieważne co wybierzesz to będziesz to pamiętała jak kolejne wydarzenie. Czasem w trudnych chwilach poczujesz moją obecność i pomoge ci, a gdy będziesz chciała zrobić coś głupiego to znowu cię to wezmę
-Zgadzam się. Dziękuję, pomogłeś. A ja, ja chyba wybrałam.
-Wejdź na tą ścieżkę którą wybrałaś i idź nią prosto dopóki nie poczujesz że się unosisz. Wtedy nie będzie odwrotu. Po drodze będą ci się pokazywać różne wydarzenia wtedy możesz zawrócić,ale kiedy zaczniesz się unosić to koniec i idziesz tam gdzie chciałaś.

Więc skręciłam (dop.aut. na razie nie powiem gdzie :P piosenka ) i szłam tą drogą i mijałam różne filmy jedne były piękne i gdy je widziałam, ale były też te smutne. I wtedy pojawił się najokropniejszy z tych filmów. Poczułam masę łez i chciałam zawracać ale coś mnie zatrzymało.To było moje serce. Podpowiadało żebym szła dalej. A babcia mówiła słuchaj swego serca. Więc posłuchałam i nie zawróciłam szłam dalej tą drogą, pełna niepewności. Bo nie wiedziałam czy jednak dobrze zrobiłam. Nagle poczułam że się unoszę.
Leciałam jak ptak a ktoś szeptał mi że to był wybór dobry nawet bardzo ale czasem będę do żałować. Nagle zaczęłam wpadać w jakąś dziurę
-Nie bój się jestem z Tobą zawsze i wszędzie-to był Rudolf.
Przestałam spadać i poczułam że zaczynam tworzyć jedną całość z moim ciałem.........
-------------------------------------------------------------------
I jest! Przepraszam że nie pisałam tak długo ale nie miałam weny ani czasu i chęci. Ale postanowiłam wrócić. I zacząć z nią ciekawsze-chyba-opowiadania. Trochę fantastyki owszem ale długo go pisałam i nawet płakałam. A wy czytając słuchajcie piosenki a teksty tłumaczenia po polsku dokładniej są bardzo piękne więc polecam :>
A  i podobało się? Jak myślicie co wybrała?

15 komentarzy:

  1. Pewnie że się podobało, super jest! :D
    + zapraszam do mnie na 12. rozdział - http://lovejoylaughter.blogspot.com/ Komentarze mile widziane! :) xx
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnee . ! : D

    Zapraszam do mnie, 2 rozdział ; ) - http://vhappenin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://domekzlego-niarlett.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY!!!!!

    zapraszam do mnie, blog o ręcznie robionej biżuterii
    http://cocorellu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie piszesz ! Jeśli będziesz miała wolną chwilkę, wpadnij http://onedirectionsnovelette.blogspot.com/
    Również opowiadanie o 1D ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)
    Pisz dalej noo pisz :P
    Zapraszam do mnie :) :)
    http://the--story-of-my-life.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:)). Ale kiedy będzie następny rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny. Mama nadzieje ze beda jeszcze rozdzialy co??
    Proszę!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Kiedy następny rozdział?xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Super.Kiedy nowy rozdział? Dawno nic nie dodawałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Opowiadanie super. Kiedy dodasz następny rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  12. Popłakałam się ... Naprawdę :(. Smutne :*. Ale ja naprawdę ... Harry to dupek ... Znaczy w twoim opowiadaniu ... / Jolu :*. Kiedy następna część ???.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze pisz dalej on jest cudowny mam nadzieje że kiedyś się doczekam <3!!!

    OdpowiedzUsuń